20100326

i've done it again

har blivit en del shopping på senaste. lite igår, ännu mer idag. har inte allt på bild men de översta grejerna kommer från bikbok. neutrogena-paketet finns på apoteket för bara 99 kr, vilket är awsome! och sedan hittade jag denna grymma kedja på h&m, designad för att sätta på solbrillorna. lite oldschool sådär.

idag hamnade jag på stan med aron vilket inte händer ofta. vi åt sushi/kinamat buffé & sedan klippte sig aron i götgatsbacken. därav min shopping, jag passade på att smita iväg medan han satt i frisörstolen! förutom det ni ser på bild så har jag även köp en grå kofta från topshop och ett vitt linne med peacemärke på (igår). idag blev det även en oversize svart hoodie, ett par trosor & en oversize t-shirt från gina tricot. ett vitt&lila linne & 2 par leggings från h&m.

det känns skönt att fylla på sommargarderoben lite. nu ska vi snart äta fryspizza som vi fick gratis på hemköp (poängkort är bra grejer) och sedan ska vi iväg igen. vi ska fika på victoria & sedan se snabba cash på filmstaden söder. mysfredag.

No comments: